26.03.2020

Reklamácie vybavujeme on-line a telefonicky

Oznam v skratke:V snahe obmedziť šírenie koronavírusu SARS-CoV-2 žiadame cestujúcich, aby reklamácie podávali elektronicky alebo telefonicky.

Cestujúci majú možnosť podať reklamáciu prostredníctvom on-line reklamačného formuláru na stránke www.idsbk.sk, alebo telefonicky prostredníctvom Infocentra IDS BK na telefónnom čísle +421 948 102 102.
Dôležité upozornenie
Tento formulár slúži len na reklamácie cestovných lístkov zakúpených v predajných automatoch alebo v mobilnej aplikácii IDS BK. Požiadavky na vrátenie predplatných cestovných lístkov (PCL) je potrebné adresovať dopravcovi, u ktorého bol predplatný cestovný lístok zakúpený.
Podanie reklamácie osobne nie je v tomto čase možné.

Odoberať novinky
Odoberajte najnovšie informácie o dopravnom systéme do Vašej emailovej schánky.
Vyhľadávanie


Informácie telefonicky každý deň v čase:
od 08:00 do 18:00
0948 102 102